Saturday, November 1, 2008

Cadangan Lagu...

Sementara aku nak dapat balik handset n73 aku tu, aku membuat keputusan untuk mengformat memori kad aku.. kiranya nak jadikan baru balik ler.. kesemuanya.. hehe..
Jadi aku mencari lagu2 yang dapat menjiwai diriku ini... semestinya r&b dan hiphop menjadi pilihan.. sebab lagu2 ni xberapa bising dan boleh wat kita ikut rentak... Bila aku xde mood.. aku dengar je lagu2 macam ni.. dalam masa beberapa minit.. mood tu datang balik..
Tapi aku bukan hanya mendengar lagu2 macam ni.. lagu2 lain pun aku dengar gak... Beberapa hari ni ada member yang mengsyorkan aku tuk dengar lagu2 ni.. so aku membuat keputusan untuk mendengarnya.. erm... layan gak.. best.. korang cuba la dengar..

Lagu2 yang dicadang:
  • T.I - Whatever You Like
  • Beyonce Knowles - If I Were A Boy
  • Jesse McCartney - It's Over
  • Britney Spears - Got Me High
  • Estrella - Stay
  • Rihanna Ft. T.I - Live Your Life
  • Beyonce/Rihanna/Mariah Carey/Miley/Fergie - Just Stand Up

Kalau korang ada cadangan lagu apa yang best masa kini, bagitau aku k?

No comments: