Saturday, November 1, 2008

Penantian Handphone N73ku...

Semalam aku suruh abang ipar aku hantar repair handset n73 aku kat kawan dia... mujurlah dia ada kawan yang keje repair handset ni.. Dia tanya apa masalah handset kamu ni? aku pun jawab la apa yang terjadi.. so dia cakap.. owh.. bende ni senang je.. abang ipar aku tanya la berapa harga kalau repair ni? dia jawab xmahal pun dalam RM30 je.. Dalam hati aku cakap.. HA?? murahnya.. naper hari tu aku gi kedai lain dia charge aku sampai RM150? So, aku tanya le, ada tak orang hantar handset dia dengan masalah yang sama ngan aku, tapi orang tu charge lebih mahal.. dia cakap ada gak.. tapi tu sbb chip dia pun terbakar skali.. tu yang handset tak leh buka terus tu.. (betul ke sebelum ni chip aku terbakar?? atau orang kedai tu nak menipu duit aku je?) Semalam abang ipar aku tak sempat nak gi ambik handset aku, so dia cakap hari ni dia gi ambik.. hurm.. xsabarnya nak dapat balik handset aku... Bosan giler tanpa handset disisi.. naik gila dibuatnya...

No comments: